Alla inlägg under juni 2011

Av Alexandra Hellman - 18 juni 2011 22:19

Det här är och kommer nog alltid vara favoritlåten. Har så många fantastiska minnen till den. Älskar både den vanliga verisionen och den akustiska verisionen kommer eventuellt på bröllopet den dagen jag ska gifta mig. Det dröjer minst ett par år, men vem har sagt att jag inte får drömma? ;)


Av Alexandra Hellman - 18 juni 2011 12:57

Har jag:


- pluggat till och gjort ekologitenta

- skrivit klart och redovisat projektarbetet

- haft avslutningsgrillning med bästa klassen ever!

- haft ett seminarium om filosofi fast vi läste naturvetenskap

- packat ihop hela mitt liv

- haft en av Andreas lumpenkompisar på besök

- åkt tåg till Västerås för att träffa världens bästa Pernilla

- åkt bil till Glanshammar för att träffa världens bästa Ola

- börjat jobba

- åkt på bilbingo med bästa jobbarkompisarna

- firat bästa syster Andréa som fyllde 22 år

- klippt mig och färgat håret


Känns som en relativt bra sammanfattning. Är det något ni ALLA läsare vill läsa mer om, lämna en kommentar så ska jag ta ett separat inlägg om det. Nu ska jag snart hem till Andreas och umgås med honom, blev inte så mycket sånt nu i veckan. 


Hoppas ni läsare får en bra lördag!


Puss

Av Alexandra Hellman - 12 juni 2011 19:17

Ni är ett par riktigt tappra läsare som är inne varje dag och kikar! :) Credd till er. 


Ska komma igång med bloggandet igen och även försöka gå igenom vad jag har haft för mig de senaste veckorna. Börjar jobba imorgon, så det är dags att ladda för det.


Puss

Presentation


Alexandra heter jag, 26 år och jobbar som lärare i förskoleklass. Har äntligen gift mig med världens bästa och här i bloggen blir det mycket vardagsprat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards