Alla inlägg under mars 2012

Av Alexandra Hellman - 15 mars 2012 20:13

Och nu är det snart en månad sen jag bloggade.

Det är mycket som har hänt sen sist. Amanda har varit här och hälsat på två gånger, kollat på innebandy med Andréa och Mathias, haft träningsdag med mina gympatjejer i Gymnoshallen, jobbat massor osv osv osv...


För att vara klyschig så går tiden så himla fort, GALET! 

Idag var dock en halvdan dag på jobbet... Jag MÅSTE inse att jag KAN kunna allt på en gång, att det är tillåtet att be om hjälp och göra fel. Jag har alldeles för lågt självförtroende i yrket som det är just nu. Usch vad jobbigt det är!


Håller förövrigt på att bli sjuk IGEN! Den här gången tänker jag dock inte vika ner mig, utan ska kämpa på så länge som möjligt. Imorgon jobbar jag 9:30-17:30, vilket är gaalet skönt :D


Sitter och lyssnar på Westlife nu, om två månader bär det av till London, JAG LÄNGTAR! :)


Japp japp, vet inte mer vad jag ska skriva? Får väl duga sådär då ;)


Presentation


Alexandra heter jag, 26 år och jobbar som lärare i förskoleklass. Har äntligen gift mig med världens bästa och här i bloggen blir det mycket vardagsprat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards