Alla inlägg under juni 2012

Av Alexandra Hellman - 30 juni 2012 11:02

Hej!


Här var det visst längesen jag visade mig. Kul att det är några tappra själar som tittar in här varje dag, det uppskattar jag något enormt!


Det har hänt massor av grejer sen sist:

- Mini-semester med familjen i Kläppen

- Mini-semester med Karin till London för att se Westlife (typ det allra bästa jag har gjort och nu när dem har gjort sin sista konsert så känns det redan riktigt tomt...) London var hur nice som helst, så dit måste jag tillbaka :)

- Sagt upp mig från jobbet (utan att ha ett annat på gång)

- Köpt en 4:a i Fagersta med Andreas - inflyttning 1:a september

- Blivit erbjuden två lärarjobb - ett vikariat i Fagersta och ett tillsvidare i Skinnsberg

- Bestämt mig för jobbet som lärare i fritidshem i Skinnsberg, trots att det innebär pendling och jag ser redan framemot det. Börjar där 13:e augusti

- Börjat med viktväktarna för ca en månad sen och har hitills gått ner 6 kilo


Livet har rullat på och det är därför bloggen kommit lite i skymundan. Jag kan inte lova att jag ska skriva oftare, men jag ska åtminstone försöka! :)

Presentation


Alexandra heter jag, 26 år och jobbar som lärare i förskoleklass. Har äntligen gift mig med världens bästa och här i bloggen blir det mycket vardagsprat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards