Alla inlägg under januari 2013

Av Alexandra Hellman - 3 januari 2013 17:31

100 år sen jag visade mig här... Men livet bara rullar på! Tänkte göra en lista som jag alltid gjort kring nyårsafton.


SAMMANFATTNING ÅR 2012


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Tog examen, fick jobb, sa upp mig, köpte lägenhet, tog ett lån - listan kan göras lång!


2. Höll du några av dina nyårslöften?
Brukar inte ge nyårslöften


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja och några som ska ha :)


4. Dog någon som stod dig nära?
Nej


5. Vilka länder besökte du?
Sverige och England


6. Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?
Mer tid på dygnet ;)


7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
24:e januari - min examensfest!


8. Vad var din största framgång 2012?
Att jag blev klar med utbildningen och fick jobb


9. Största misstaget?
Kan inte komma på något stort misstag, har mer varit en del små missar


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Halsfluss, migrän, högt blodtryck...


11. Bästa köpet?
Lägenheten, min iphone och min ipad


12. Vad spenderade du mest pengar på?

Hemmet


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Andreas, familjen och fina vänner.


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012?
Epic, gangnam style


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare!


16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat


17. Vad önskar du att du gjort mindre?

Lagt energi på onödiga saker


18. Hur tillbringade du julen?
Firade med Andreas,mamma,pappa,Andréa,Mathias,Amanda,Henke,fa
rmor och farbror hemma hos mamma och pappa. Mormor och morfar kom också förbi en stund :)


19. Blev du kär under 2012?
jag var redan kär ;)


20. Hur många one night stands?
inte ett enda


21. Favoritprogram på TV?
Bonde söker fru, ensam mamma söker, Grey's anatomy, Glee, hela Sverige bakar


22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hata är för starkt ord, jag försöker fokusera på andra känslor


23. Bästa boken du läste i år?
Hungergames-böckerna!


24. Största musikaliska upptäckten?
Kan inte komma på någon såhär på rak arm


25. Något du önskade dig och fick?
En flytt hem till Fagersta :)


26. Något du önskade dig men inte fick?
En klasslärartjänst, men jag trivs himla bra på fritids!


27. Årets bästa film?
The dark knight rises, Hungergames, sista Breaking dawn


28. Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Jag var hos Moa på Gotland! Vi åkte på en roadtrip runt om på Gotland och på kvällen gick vi ut och åt och sen på bio :)


29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Är väl att komma igång och träna


30. Vad fick dig att må bra?
Andreas såklart. Alla vänner och familj.


31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Hahaha, vilken jävla fråga!


32. Vem saknade du?
Farfar


33. De bästa nya människorna du träffade?
Alla fina jobbarkompisar jag träffat både i Borlänge och i Skinnsberg!

Presentation


Alexandra heter jag, 26 år och jobbar som lärare i förskoleklass. Har äntligen gift mig med världens bästa och här i bloggen blir det mycket vardagsprat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards