Alla inlägg under april 2013

Av Alexandra Hellman - 4 april 2013 08:45

Våren är min absolut bästa årstid. Jag älskar när man märker att det blir ljusare, snön smälter och fåglarna börjar vakna till liv. Det ligger så mycket förväntan i våren när sommaren är på väg, jag älskar det! Att få ställa sig mot en husvägg och känna värmen från solen och att känna att nu börjar det faktiskt att lukta vår. Underbart!

Av Alexandra Hellman - 3 april 2013 19:30

Jag har inte rest så mycket, eftersom jag inte varit riktigt intresserad av det. Jag har hitills hunnit vara i de självklara länderna som Danmark, Finland och Norge. Jag har också varit i Grekland två gånger, en gång i Bulgarien och en gång i England. Bulgarien var jag inte förtjust i, Grekland gillade jag, men när jag var där var jag 14 och 16, så jag var inte jättegammal. England (London) gillade jag, trots att jag bara var där på en ganska snabb visit i maj förra året då jag var på Westlifes avskedskonsert i 02-arena. 



Av Alexandra Hellman - 2 april 2013 21:06

 

                          Per Alfons Hellman 1941-01-13 - 2010-04-11



Världens finaste farfar, som lämnade oss för nästan tre år sedan. 

Jag saknar dina skämt, din spralliga blick, dina härliga kommentarer, din energi, ditt lugn, ditt skrockande skratt och dina telefonsamtal som kunde ta en evighet. Tack för att jag fick lära känna dig <3



Av Alexandra Hellman - 1 april 2013 21:00

Min framtid.. Ja, vad vill jag egentligen?


- Ha ett fint hus

- Ha ett bra jobb som jag trivs med

- Få några barn 

- Resa ibland

- Vara gymnastiktränare

- Bara vara lycklig i vardagen

Presentation


Alexandra heter jag, 26 år och jobbar som lärare i förskoleklass. Har äntligen gift mig med världens bästa och här i bloggen blir det mycket vardagsprat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards