Alla inlägg under juni 2013

Av Alexandra Hellman - 15 juni 2013 20:07

Var mer än två månader sen jag skrev något sist. Livet rullar liksom på så bloggen försvinner ifrån mitt medvetande emellanåt. Just nu är det mycket bröllop i mitt huvud, är mycket som ska fixas inför det. 


Jag har fått frågan om jag inte kan blogga lite om bröllopet och förberedelserna inför det och det kan jag ju absolut göra!


Bröllopet går av stapeln den 3:e augusti 15:30 i Västanfors kyrka. Efteråt blir det middag och fest på hembygdsgården i Fagersta. Det är ca 60 gäster inbjudna. Mina föräldrar står för all mat, så jag vet faktiskt inte exakt vad det blir, men jag vet att det kommer bli toppen! Jag kommer ha tre tärnor: mina systrar Andréa och Amanda samt Sofia, en nära vän. Andréa kommer att sjunga på vigseln och på festen har vi bokat en DJ. Efter vigseln kommer vi att åka i pappas mustang till festen. Carin Sandberg kommer att vara toastmaster. Ringen är inköpt och är just nu på gravering, ska hämta den nästa vecka! Klänningen är utprovad och beställd, där extra pärlor ska sys på. Tärnklänningarna ska beställas nästa vecka, klänningarna kommer vara långa och gå i pastellfärger. Vi har lila och silver som färgtema. Brudbuketten kommer bestå av bland annat lila rosor. 


Det är väl i princip det som är färdigt, så det känns som att jag ligger hyfsat till i tid. Jag längtar verkligen efter den dagen, kommer bli så spännande!

Presentation


Alexandra heter jag, 26 år och jobbar som lärare i förskoleklass. Har äntligen gift mig med världens bästa och här i bloggen blir det mycket vardagsprat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards