Alla inlägg den 30 oktober 2013

Av Alexandra Hellman - 30 oktober 2013 17:27

Hej!


Känner att det går trögt här... As usual. Jag älskar att blogga och skriva, men ibland händer det så mycket annat att jag glömmer bort det. För att komma igång igen tänkte jag köra en lista, då kanske lusten och orken kommer tillbaka :)


Vad skulle du vilja heta? När jag var yngre ville jag heta Cassandra, men nu älskar jag mitt namn!

Är du i ett förhållande nu? Ja

Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? Nästan 11 år

Vem var du tillsammans med sist? Andreas <3

Hur länge varade det då? Still going strong

Får man fråga varför det tog slut? - 

Vill du ha tillbaka någon av dina ex? Nej, är ju gift med världens bästa man

Vilka är dina bästa vänner? Mina systrar: Andréa och Amanda.  Sofia. Pernilla och Moa


Vem vet mest om dig? Andreas

Vad gör du på fredagskvällar? Fredagsmys med Andreas eller umgås med vänner

Antalet personer du haft sex med? 1

Har du någonsin varit full? Ja

Har du testat droger? Nej

Röker du? Nej

Snusar du? Nej

Hur mår du idag? Jag mår bra, lite trött bara.

Hur många tabletter tar du dagligen? Inga

Bästa minnet från sommaren? Bröllopet och allt som hörde till det!


Vad gjorde du för exakt ett år sen? Jobbade i Skinnsberg som fritidspedagog, försökte komma tillrätta i nya lägenheten och var ledare för världens bästa gympatjejer. Livet ser väl inte riktigt ut så nu, bortsett från gymnastiken ;)

Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? Tyskland

När var du där? I somras med Andreas, mamma och pappa.

Har du helt svenskt ursprung? Nja

Om nej, vart kommer du ifrån? Är född i Sverige, men min farfar föddes i Finland.

Ser du fram emot någonting just nu? Japp. Julen, med allt vad det innebär och att jag ska få bli moster i februari!

Sköter du skolan? -

Har du några husdjur? Nej


Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? Oj, svårt.. Antingen hela nian eller alla år med äventyr på vägarna ca 2006-2010.

Vilken va den värsta tiden då? Typ sexan... Usch och fy fan!

Hur ofta gråter du? Har blivit mindre på sista tiden faktiskt, känns skönt, förut grät jag nästan förjämnan ;)

Vad gör du när du mår dåligt? Äter, gråter, tycker synd om mig själv. Lyssnar på "depp-musik"

Har du varit otrogen någon gång? Nej

Har någon varit otrogen mot dig? Nej

Har du bra självkänsla? Den är inte alltid 100, men jämför man med hur den var för 1 år sen så är den 100000 gånger bättre!

Vad får du ofta komplimanger för? Att jag är öppen, trevlig och social.


Hur lång är du? 164 cm

Var tror du att du befinner dig om tio år? Jobbar som klasslärare, har två eller tre barn och bor i ett hus.

Vad spenderar du helst pengar på? Film/teknik eller kläder

Senaste filmen du såg på bio? Hmmm.. Måste tänka när jag var på bio senast.. Var nog sista Twilight-filmen förra året!

Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl? Pasta, kyckling, grönsaker, yoghurt, juice

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Öppen, social och hjälpsam

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Lättretad, bekväm och en aning slarvig

Värsta smärtan du råkat ut för: Är nog alla tillfällen med mensvärk. USCH!

Presentation


Alexandra heter jag, 26 år och jobbar som lärare i förskoleklass. Har äntligen gift mig med världens bästa och här i bloggen blir det mycket vardagsprat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards