Alla inlägg den 31 oktober 2013

Av Alexandra Hellman - 31 oktober 2013 17:45

Beskriv dig själv med en mening:

26-årig lärare som är gift med världens bästa, är gymnastiktränare på fritiden och älskar att titta på film/tv-serier, spela alla typer av spel, umgås med familj/vänner och lägga pärlplattor. 


Beskriv en person du älskar med en mening:

Han har världens finaste ögon och en blick kan få mitt hjärta att smälta; han gillar att träna, spela datorspel, att tillbringa tid med mig och att reta mig till vansinne.

 

Detta trodde du inte för två år sedan:

Att jag skulle bo och arbeta i Fagersta. Att jag skulle ha världens bästa kollegor och världens bästa gympatjejer. Jag är himla nöjd med vardagen helt enkelt!


En sajt du alltid besöker:
Facebook/instagram


Där mår du som bäst: 
I en gymnastikhall eller i närheten av Andreas.


Där mår du som sämst: 
I en hiss. Har sån jävla klaustrofobi att det nästan är löjligt.


Det här är nytt i ditt liv:
Sen jag började med mindfulness har jag insett att man inte kan älta allting 1000 gånger och att det inte är värt att lägga ner energi på sådant som man inte kan ändra på. Också att man ALLTID har ett val till att göra/inte göra saker.


Det här är sedan gammalt i ditt liv:
Han jag delar mitt liv med, gymnastiken och intresset att arbeta med barn.


En önskan:
Att ha ett ett liv rikt på upplevelser och härliga möten.

Presentation


Alexandra heter jag, 26 år och jobbar som lärare i förskoleklass. Har äntligen gift mig med världens bästa och här i bloggen blir det mycket vardagsprat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards