Direktlänk till inlägg 18 juni 2011

Favoritlåt

Av Alexandra Hellman - 18 juni 2011 22:19

Det här är och kommer nog alltid vara favoritlåten. Har så många fantastiska minnen till den. Älskar både den vanliga verisionen och den akustiska verisionen kommer eventuellt på bröllopet den dagen jag ska gifta mig. Det dröjer minst ett par år, men vem har sagt att jag inte får drömma? ;)


 
 
Madde / Mamma och blivande fröken

Madde / Mamma och blivande fröken

9 juli 2011 20:25

Aha :D . Då började du högskolan 1 termin innan mig. Läste PGI HT08 men började på en it utbildning V08 ska lägga in det i min utbildning sen tänkte jag. HEHE du låter lite som mig har också velat fram och tillbaka i min utbildning.
Kul att lära känna lite nytt folk :-) . Vilka åldrar läser du för? Jag läser för 1-6, men kommer kunna vara i högre åldrar också läst lite extra så det känns bra. Tar dock examen för 1-6 så kan jag fylla på i min utbildning sen. Har min VFU på Gruvrisskolan du då? :) . Heter Madeleine Stenberg på facebook, använder knappt msn så lägg till mig på fejjan :D .

http://www.saramadeleine.se

 
Madde / Mamma och blivande fröken

Madde / Mamma och blivande fröken

9 juli 2011 20:36

Har också läst den språkande och lekande :D , sen svenska I nu då. Ska bara göra gramatikdelen är det tänkt. Sen har jag läst Littvet 1+2 :) , lite religion, specialpedagogik, svas, sex och samlevnad, mm. Hehe kommer få en ganska bred utbildning i våras läste jag 80hp samtidigt ;) , har svårt att bestämma mig vad jag vill göra tror jag :-p . La till dig precis :) .

http://www.saramadeleine.se

 
Moa

Moa

28 juli 2011 23:44

Jag kör 2:an, hittade det för 49 kronor, så kunde inte låta bli :D Haha, kul nattnöje på jobbet!

http://moae.bloggplatsen.se

 
LIIV - vanlig men unik

LIIV - vanlig men unik

3 augusti 2011 15:51

Längesen uppdatering :-o

http://liivahliin.blogg.se

 
MyzaaN

MyzaaN

3 augusti 2011 18:51

oh den är super bra :D

http://myzaans.se

 
Michelle

Michelle

3 augusti 2011 19:42

Vad för lärare pluggar du till? :)

http://michellehh.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Hellman - 31 oktober 2013 17:45

Beskriv dig själv med en mening: 26-årig lärare som är gift med världens bästa, är gymnastiktränare på fritiden och älskar att titta på film/tv-serier, spela alla typer av spel, umgås med familj/vänner och lägga pärlplattor.    Beskriv en perso...

Av Alexandra Hellman - 30 oktober 2013 17:27

Hej!   Känner att det går trögt här... As usual. Jag älskar att blogga och skriva, men ibland händer det så mycket annat att jag glömmer bort det. För att komma igång igen tänkte jag köra en lista, då kanske lusten och orken kommer tillbaka :) ...

Av Alexandra Hellman - 24 augusti 2013 20:27

Det har ju gått några veckor sen bröllopet, så nu känns det som att det är dags att blogga om det!   Dagen innan så var vi festlokalen från ca 10:00. Vi försökte komma på ett bra sätt för borden att stå, vilket inte var det lättaste! Till slut fi...

Av Alexandra Hellman - 15 juni 2013 20:07

Var mer än två månader sen jag skrev något sist. Livet rullar liksom på så bloggen försvinner ifrån mitt medvetande emellanåt. Just nu är det mycket bröllop i mitt huvud, är mycket som ska fixas inför det.    Jag har fått frågan om jag inte kan b...

Av Alexandra Hellman - 4 april 2013 08:45

Våren är min absolut bästa årstid. Jag älskar när man märker att det blir ljusare, snön smälter och fåglarna börjar vakna till liv. Det ligger så mycket förväntan i våren när sommaren är på väg, jag älskar det! Att få ställa sig mot en husvägg och kä...

Presentation


Alexandra heter jag, 26 år och jobbar som lärare i förskoleklass. Har äntligen gift mig med världens bästa och här i bloggen blir det mycket vardagsprat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards