Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av Alexandra Hellman - 5 augusti 2011 11:34

http://edevolution.wordpress.com/


Kolla in det här fantastiska youtube-klippet, precis sådär skulle jag vilja jobba i framtiden. Önskar bara att det fanns pengar och kunskap till det.

Av Alexandra Hellman - 5 augusti 2011 09:20

Igår kom Andreas och hämtade mig efter jobbet, som alla andra dagar i veckan eftersom han skjussat mig på morgonen, så snällt :)
Packade ihop alla mina grejer som jag hade där och slängde in de i bilen och sen tog jag cykeln upp till mamma och pappa. När jag kom dit satt sötaste lilla kusinen Troy där i mammas knä, då blev jag glad, han är så mysig lillingen. Stapplar runt på ostadiga ben eftersom han just lärt sig gå.
Efter det lagade jag och Amanda mat: köttfärssås och makaroner, nom nom ;)

Sen blev det ett dopp i poolen med volleyboll-spel, badade ungefär en timme. Det är trots allt 28 grader nu, så hiiiiimla skönt :D


Sen tog jag faktiskt kväll, låg och läste en stund. Idag är det fredag, så himla skönt! Efter idag är det endast en vecka kvar på Seco och så får jag två veckors ledighet, det kommer bli awesome :D :D

Presentation


Alexandra heter jag, 26 år och jobbar som lärare i förskoleklass. Har äntligen gift mig med världens bästa och här i bloggen blir det mycket vardagsprat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards