Direktlänk till inlägg 9 februari 2013

Lista

Av Alexandra Hellman - 9 februari 2013 17:35

Kör en lista eftersom jag inte har så mycket bättre för mig just nu ;)


HAR DU NÅGONSIN:

Dejtat två personer åt gången: Japp, för typ 12-13 år sen.
Varit kär: Tre gånger och en av gångerna är nu :)
Förlorat någon speciell person: Farfar och gammelmormor <3
Varit deprimerad: Japp, när jag pluggade var jag det mest hela tiden.
Varit så trött att du somnat sittandes: Självklart! Blir alltid så på väg hem från jobbet ;)
Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Har aldrig försökt
Brutit ett ben? Nej
Gjort nåt du ångrar? Finns det väl alltid, men det är av misstag man lär sig
Hoppat Bungee Jump? Nej och vet inte om jag skulle våga heller
Ljugit för någon du tycker om? Japp
Ätit en hel tårta? Nej
Gjort bort dig offentligt? Hahaha, många gånger!


RANDOM:

Har du lärt känna en ny vän detta år: Nej, inte än
Hur många barn vill du ha i framtiden: 3-4
Har du några husdjur?: Nej och kommer nog aldrig att ha heller
Vill du ändra ditt namn: Nej, mitt namn är jag och jag är stolt över det
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Var i Visby hos Moa :) Vi åkte runt på Gotland och sen gick vi ut och åt och gick på bio :)
Vilken tid vaknade du idag: Vaknade vid 8, fast det var lördag :O Ijuförsig så gick jag och la mig vid 22 okså.. 
Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov
Någonting som du längtar till: Att det blir ljusare ute
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Bli bättre på att träna ordentligt
Vad lyssnar du på just nu: Darins nya album exit - älskar det!
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Japp
Fått ditt hjärta krossat under det senaste åren/året: 
Nej


OM DIG:

Vad är ditt fullständiga namn: Anna Alexandra Hellman 
Stjärntecken: Kräfta
Kille eller tjej:Tjej

Grundskola: 1-6 Perolsskolan, 7-9 Risbroskolan

Gymnasie: Samhällsprogrammet, inriktning samhällsvetenskap på Brinellskolan
Högskola: Högskolan Dalarna
Hårfärg: Blond
Långt eller kort hår: Varken eller
Längd: 164 cm
Piercings: Inga alls nu, men har haft i näsan och i öronen
Tattoos: Inga
Höger eller vänster: Vänsterhänt
Operation: Ingen
Sporten du tränar: Ingen speciell just nu, förutom att jag är tränare i en gymnastiktrupp :)


JUST NU:

Är du: Lugn och förväntansfull för ett nytt kapitel i mitt liv!
Dricker du: Cola zero i burk <3
Är du på väg att: Packa badkläder och gå hem till mamma och pappa för att bada bubbelpool :)


DIN FRAMTID:

Vill du ha barn: JAAAAAAAAAAAAAA!!!
Vill du gifta dig: Japp, vilket jag ska göra 3/8 2013 ;)
Karriär i åtanke: Är nöjd med mitt karriärval, men vill bli en jätteduktig pedagog :) 


TROR DU PÅ:

Dig själv: Inte alltid, men det har blivit bättre
Mirakel: Japp
Kärlek vid första ögonkastet: Ja
Himlen: Vill tro på det, så att livet känns mindre läskigt
Änglar: Har inte bestämt mig än

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Hellman - 31 oktober 2013 17:45

Beskriv dig själv med en mening: 26-årig lärare som är gift med världens bästa, är gymnastiktränare på fritiden och älskar att titta på film/tv-serier, spela alla typer av spel, umgås med familj/vänner och lägga pärlplattor.    Beskriv en perso...

Av Alexandra Hellman - 30 oktober 2013 17:27

Hej!   Känner att det går trögt här... As usual. Jag älskar att blogga och skriva, men ibland händer det så mycket annat att jag glömmer bort det. För att komma igång igen tänkte jag köra en lista, då kanske lusten och orken kommer tillbaka :) ...

Av Alexandra Hellman - 24 augusti 2013 20:27

Det har ju gått några veckor sen bröllopet, så nu känns det som att det är dags att blogga om det!   Dagen innan så var vi festlokalen från ca 10:00. Vi försökte komma på ett bra sätt för borden att stå, vilket inte var det lättaste! Till slut fi...

Av Alexandra Hellman - 15 juni 2013 20:07

Var mer än två månader sen jag skrev något sist. Livet rullar liksom på så bloggen försvinner ifrån mitt medvetande emellanåt. Just nu är det mycket bröllop i mitt huvud, är mycket som ska fixas inför det.    Jag har fått frågan om jag inte kan b...

Av Alexandra Hellman - 4 april 2013 08:45

Våren är min absolut bästa årstid. Jag älskar när man märker att det blir ljusare, snön smälter och fåglarna börjar vakna till liv. Det ligger så mycket förväntan i våren när sommaren är på väg, jag älskar det! Att få ställa sig mot en husvägg och kä...

Presentation


Alexandra heter jag, 26 år och jobbar som lärare i förskoleklass. Har äntligen gift mig med världens bästa och här i bloggen blir det mycket vardagsprat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards